Garanciális szerviz és ügyfélszolgálat

Tájékoztatjuk kedves látogatóinkat, hogy az ügyfélszolgálaton - a konovírus kapcsán kialakult helyzetet figyelembe véve -  a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.

Munkatársainkkal a kapcsolatot elsősorban e-mailen és az online hibabejelentő űrlap kitöltésével tudja felvenni.

Garanciaidő és garancia típusa:

Cégünk minden általunk forgalmazott termékre - melyek nem rendelkeznek gyártói jótállással - 151/2003 (IX.22) kormányrendeletben foglalt kötelező 1 év teljes körű

forgalmozói jótállást vállal. Ezen termékek körénél lehetőség van további 1 illetve 2 év kiterjesztett garanciát vásárolni, melynek összege br. 5.800 és br. 9.800 Ft.

Gyártói garanciás termékek:

Webáruházunkban és üzleteinkben forgalmazunk gyártói jótállással rendelkező termékeket is, mely információt a termékadatlapon feltüntetünk. Ezen termékeknél a vásárláskor a

jótállási jegyet nem mi állítjuk ki, hanem a gyártó által biztosított darabot használjuk, melyen fel van tüntetve minden márkaszerviz elérhetősége. A vásárolt termékkel kapcsolatban

esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Amennyiben nem szeretnéd a márkaszervizt választani,

természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz - elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet,

a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, ami adott esetben napokkal gyorsíthatja az ügyintézést.


Forgalmozói garanciás termékek:

A forgalmozó által biztosított jótállási jeggyel rendelkező termékek esetén a jótállási jegyen a megjelölt szervizpartner minden esetben a Low Price Store Kft. 

Javítási tevékenységet ezen termékeken a jótállási időtartam alatt a szerviz írásos hozzájárulása nélkül más szakember nem végezhet. 

A Low Price Store Kft. által kiállított jótállási jeggyel rendelkező termékek esetén a bejelentését az alábbi módokon teheti meg:

E-mail elérhetőség:

garancialis.szerviz[@]gmail.com

Az ügyfélfogadási időben (Hétfő-Csütörtök: 09:00-15:00) érkező e-mailekre munkatársunk 48-72 órán belül válaszol/felveszi Önnel a kapcsolatot írásban.

Hibabejelentő űrlap:

Garanciális bejelentésének leggyorsabb és legzökkenőmentesebb kezelésének érdekében kérjük töltse ki az alábbi linken található űrlapot.

Az ott megadott információk segítségével kollégánk sokkal hatékonyabban tudja a bejelentést kezeleni, ez akár 2-3 nappal is rövidítheti a teljes ügyintézést.

Hibabejelentő megnyitása

Telefonos ügyfélszolgálat:

Tisztelt Ügyfelünk! Telefonos ügyfélszolgálatunk 2020.03.20-tól átmenetileg szünetel, kérjük hibabejelentéshez használja az e-mailes elérhetőségünket vagy az online hibabejelentő kitöltésével küldje el nekünk szervizelési igényét.


Top