Tájékoztatjuk kedves látogatóinkat, hogy az ügyfélszolgálaton - a koronavírus kapcsán kialakult helyzetet figyelembe véve - a személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel.
Munkatársainkkal a kapcsolatot elsősorban e-mailen és az online hibabejelentő űrlap kitöltésével tudja felvenni.
Cégünk minden általunk forgalmazott termékre - melyek nem rendelkeznek gyártói jótállással - a 151/2003 (IX.22) kormányrendeletben foglalt kötelező 1 év teljes körű
forgalmozói jótállást vállal.
Webáruházunkban és üzleteinkben forgalmazunk gyártói jótállással rendelkező termékeket is, mely információt a termékadatlapon feltüntetünk. Ezen termékeknél a vásárláskor a
jótállási jegyet nem mi állítjuk ki, hanem a gyártó által biztosított darabot használjuk, melyen fel van tüntetve minden márkaszerviz elérhetősége. A vásárolt termékkel kapcsolatban
esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Amennyiben nem szeretnéd a márkaszervizt választani,
természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz - elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet,
a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, ami adott esetben napokkal gyorsíthatja az ügyintézést.
A forgalmozó által biztosított jótállási jeggyel rendelkező termékek esetén a jótállási jegyen a megjelölt szervizpartner minden esetben a Low Price Store Kft.
Javítási tevékenységet ezen termékeken a jótállási időtartam alatt a szerviz írásos hozzájárulása nélkül más szakember nem végezhet.
A Low Price Store Kft. által kiállított jótállási jeggyel rendelkező termékek esetén a bejelentését az alábbi módokon teheti meg
Garanciális bejelentésének leggyorsabb és legzökkenőmentesebb kezelésének érdekében kérjük töltse ki az alábbi linken található űrlapot.
Az ott megadott információk segítségével kollégánk sokkal hatékonyabban tudja a bejelentést kezeleni, ez akár 2-3 nappal is rövidítheti a teljes ügyintézést.