GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések

gyakran ismételt kérdések

Alábbiakban a vásárlóinktól érkező leggyakoribb kérdésekre szedtük össze a válaszokat, kérjük kattintson az Önt érdeklő kérdésre és az oldal automatikusan odaugrik a megfelelő szekcióhoz.


Csomagsérült, leértékelt, szépséghibás - Mit jelent?

Weboldalunkon és áruházainkban outlet háztartási gépeket kínálunk vásárlóinknak.

Ezek a készülékek lehetnek csomagolássérültek, szépséghibásak de akár teljes mértékben hibátlanok is a gyári csomagolásukban. Termékeink többsége szállítás közben sérült háztartási gép, mely okozhatja a doboz hiányát, kisebb-nagyobb sérüléseket a készüléken. Minden termék más és más sérüléssel vagy szépséghibával rendelkezik, éppen ezért a weboldalon leadott rendelések után minden esetben felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a megrendelt termék állapotáról. Sérülés esetén jó minőségű fényképeket küldünk ki ügyfeleinknek a konkrét készülékről. Amennyiben a termék sérülése már "túl sok", úgy díjmentesen töröltetheti a rendelést, továbbá kollégánk igény szerint hasonló kategóriájú de szép állapotban lévő készüléket is megpróbál ajánlani Önnek.


Leértékelt, de attól még jól működik ugye?

Igen, minden termékünk műszakilag kifogástalanul üzemel és megfelel a műszaki előírásoknak.

A beérkező szépséghibás vagy szállítássérült termékek mindegyikét alapos tesztnek vetjük alá, hogy üzleteinkbe és webáruházunkba csak azok a termékek kerülhessenek ki, amelyek működéséről előzetesen meggyőződtünk. Erre vásárlóink bizodalmának megőrzése érdekében van szükség, mivel számos készülék esetében ránézésre nem lehet eldönteni, hogy az a sérülés okozhat e műszaki hibát vagy sem. A tesztelési procedúra végén csak azok a termékek kerülnek áruházainkba, amelyek minden műszaki előírásnak megfelelnek. Számunkra ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb szempont, ezért olyan munkatársakkal dolgozunk együtt, akiknek több évtizedes tapasztalata van háztartási gépek tesztelésével. Magas minőségbiztosítási sztenderdünk megköveteli minden kollégánktól az alapos és precíz munkavégzést, hogy vásárlóinknak csak műszakilag tökéletes állapotban lévő terméket adjunk ki.


Garanciát vállalnak a készülékekre? Mennyi időt?

Igen, minden általunk értékesített háztartási gépre vállalunk garanciát, van amire a magyar jog által elvártnál kedvezőbbet is!

Az outlet kategóriájú háztartási nagygépekre 1 év, kötelező jótállást ír elő a magyar jogszabály. Mi ennél kedvezőbb feltételeket nyújtunk vásárlóinknak, az 1 év kötelező teljeskörű jótálláson felül 1 év korlátozott jótállást is vállalunk, melynek keretében további egy évig garanciát vállalunk a fő alkatrészekre (a korlátozott jótállás részletes feltételiről érdeklődjön üzleteinkben vagy a weboldalunkon megadott elérhetőségek egyikén). A garanciális szolgáltatást szerződött szerviz-partnerünk biztosítja. Forgalmazunk továbbá gyári csomagolt, gyári garanciás termékeket melyekre az importőr vagy gyártó vállalja a jótállást, ezekben az esetekben az ő általuk hitelesített garanciajegyet nyújtanak át (kitöltve) Önnek kollégáink, melyen az ő elérhetőségeik találhatóak meg. Minden ilyen termékünkön külön fel van tüntetve, hogyha a garanciaviselő az importőr vagy a gyártó.


Házhozszállítást vállalnak? Milyen határidővel?

Igen, megvásárolt készülékét az ország bármely pontjára kiszállítjuk, sőt a régi, üzemképtelen készülékét díjmentesen elszállítjuk.

A webáruházban leadott rendeléseket szerződött partnerünk, a Royal-Sprint Futárszolgálat szállítja ki országszerte. A szállítási díj a megrendelt termék(ek) összsúlyától függ, melyről pontos információt a rendelési folyamatban fog látni még a rendelés leadása előtt. De nagyságrendileg elmondható, hogy egy kisméretű gépet 2050 Ft-tól, egy mosógép, mosogatógép vagy hűtőszekrény méretű terméket pedig 5650 Ft-tól szállítanak ki, míg egy side-by-side amerikai típusú hűtőszekrény 8550 Ft-rt. A házhozszállítás általában a rendelés jóváhagyását követő 3-5 napon belül valósul meg, de a futárszolgálat munkatársai is egyeztetnek Önnel telefonon a kiszállítás előtt.

Az üzleteinkben megvásárolt termékeket budapesti és Pest megyei címre magunk szállítjuk ki teherautóinkkal. A szállítási díj képzése ebben az esetben az üzletben történik, így erről pontosabb felvilágosítást az adott áruház tud Önnek adni. A Pest megyén kívüli szállítási címeket az üzleti értékesítés esetén is a Royal-Sprint Futárszolgálat végzi, így ott a fenti adatok az iránymutatók. A személyesen vásárlás esetén lehetősége van akár másnapi vagy – igazán sürgős esetben – aznapi kiszállítást kérni, mely szolgáltatásunk feláras. Javarészt elmondható, hogy a Pest megyei szállítási címekre üzleteinkben 1-3 munkanapra tudnak időpontot adni.


Mivel tudok fizetni?

Üzleteinkben és webáruházunkban több különböző fizetési mód közül választhat.

Áruházainkban a megvásárolt termékeket kifizetheti készpénzzel, bankkártyával vagy átutalással (ebben az esetben a termék akkor szállítható el, amikor az ellenértéke bankszámlánkra megérkezett).

Webshopunkban a megrendelt készülékek vételárát kiegyenlítheti átutalással vagy a futárnál a termék megérkezésekor készpénzzel.


Kiválasztottam egy terméket, de szeretném vásárlás előtt megtekinteni, melyik üzletben van?

Budapesten három, Szigetszentmiklóson egy áruházunk van, a webáruházban az összkészlet van megjelenítve, nem áruházra bontva.

Ha vásárlás előtt szeretné megtekinteni az Ön által kiválasztott terméket, kérjük vegye fel a kapcsolatot a webáruház ügyfélszolgálatával telefonon vagy e-mailen és kollégánk a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatást nyújt, hogy a kiválasztott termék mely üzleteinkben van készleten jelenleg. Amennyiben az Ön számára legközelebb lévőben nem lenne éppen készleten, úgy kérésére át is tudjuk szállítani egy Önhöz közelebbi üzletbe. Ennek átfutási ideje 1-2 munkanap.


Nem találtam most olyan terméket amit keresek, mikor érkezik új szállítmány?

Központi raktárunkból minden nap szállítunk ki üzleteinkbe termékeket, melyek a kiszállítást követően webáruházunkba is felkerülnek.

Központi raktárunkban rengeteg olyan termék van ami arra vár, hogy kiszállítsuk az üzletekbe. Amennyiben átböngészte weboldalunkat és nem találta meg az Ön igényeinek megfelelő készüléket, akkor is érdemes felvenni a kapcsolatot kollégáinkkal, lehet hogy van az Ön által keresett termékből készleten, csak még nem került fel a webáruházunkba. Az iparágban eltöltött elmúlt 15 évnek köszönhetően szoros kapcsolatot ápolunk több nemzetközi beszállítóval, ezért egyedi kéréseket, rendeléseket is tudunk teljesíteni.


Mikor van nyitva az üzlet?

Áruházaink minden hétköznap és szombaton tartanak nyitva.

Hétköznapokon 9:00-tól 18:00-ig van nyitva mindegyik üzlet, Szombatonként pedig 09:00-tól 14:00-ig. Webáruházunk a hét minden napján 0-24 üzemel, rendelését bármikor leadhatja.


További kérdései lennének?

Hívjon minket, vagy írjon nekünk, a lehető leghamarabb válaszolni fogunk!

Webáruházunk ügyfélszolgálata:
+36309984568
info@leertekelve.hu

Üzleteink elérhetőségei:

XIV. Bosnyák tér 4.

bosnyakter@leertekelve.hu

+36305885838

XIX. Üllői út 243.

ulloiut@leertekelve.hu

+36305590000

XVII. Pesti út 237.

pestiut@leertekelve.hu

+36305650898

Szigetszentmiklós, Kossuth Lajos u. 3.

szigetszentmiklos@leertekelve.hu

+36304404209



Top