A világszinten, 2014-ben 55.91 milliárd dollár (KRW 59.04 trillion) összegű értékesítést megvalósító LG négy üzleti területen tevékenykedik: házi szórakoztató rendszerek, mobil kommunikáció, háztartási berendezések és légkondicionálási megoldások és gépkocsi-komponensek, és a világ vezető panel tévé-, mobileszköz-, légkondicionáló-, mosógép- és hűtőszekrény-gyártója. Az LG Electronics megkapta az ENERGY STAR Partner címet a 2014-es évre.
Globális, Holnap, Energia, Emberközeliség és Technológia. Ezek az LG vállalat alappillérei. A kör közepébe helyezett, nagy L és G betűk az emberközeliséget jelképezik, azt az ideált, ami számunkra minden felett áll. Ez a szimbólum eltökéltségünket fejezi ki, hogy hosszútávú kapcsolatot alakítsunk ki és tartsunk fenn vásárlóinkkal és elérjük a vásárlói megelégedettség legmagasabb szintjét.
A technológiában betöltött úttörőszerepét az innováció és állandó fejlődés fémjelezte már induláskor is, így az LG-vel mint a jövő egyik gyorsan fejlődő és intelligensebb, globális márkanevével számolhatunk.
Az LG Electronics 1958-ban alakult és azóta élen jár a fejlett digitális kor felé vezető úton, köszönhetően a technológiai szakértelemnek, melyet számos háztartási gép, mint pl. rádió és televízió készülék gyártása terén elért.
Az LG Electronics számos új terméket vezetett be, új technológiákat alkalmazott a mobil eszközök és digitális televíziók területén a 21. században és célja, hogy globális cégként, tovább folytassa piaci helyzetének erősítését.
Akciós Kombinált hűtő LG GBB72MCQCN277/107 liter kapacitás, C energiaosztály-2021 II. osztály: csomagolás sérült vagy csomagolás hiányos termék, kiállított darab
Akciós Side by Side LG GSLV71MCTF Kapacitás: 416/219 Liter, F Energiaosztály-2022